CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 29, 2010

Godek2 PC terjumpa gambar nih

Saya ni tengah melayan ngantok di kala waktu petang2 camnih... aduhaiiii...
Belek2 pics kat dlm PC nih, terjumpa plak gambo anak2 saya tgh tido...
Takde gambo lain saya nak tunjuk kan... hehehe...

Tgk muka anak2 time tido ni kadang2 nak menitis air mata...
Bukan apa, time ni la jelas terpancar ketenangan kat wajah mereka...
Ada sekali tu saya duk tgk je muka anak2 saya time diaorg tido, tetiba rasa air mata dah bergenang je kat kelopak mata.. Rasa syahdu je tgk muka diaorg...
Time tu la terlintas kat kepala, alangkah cepatnya masa berlalu...
Dulu tgk diaorg kecik je, tetiba ni dah besar kat depan mata...
I really missed the time when they are still babies... Owhhh, terasa saya sudah tua... huhuhu...

Dua beradik ni tido kat bawah je, betul2 sebelah katil saya..
Saya bentangkan tilam single tu sorang satu, so masing2 ada tilam sendiri lah..
Nampak x bantal putih kat tengah 2, alaaa tmpt si adik tgh landing baikkkk punye tu... hehehe...
Tu kiranya sempadan utk tempat tido masing2 la... tapi kadang2 si adik tu tetap langgar sempadannya... hahaha..


Ini la style anak dara saya tido... hahaha...
Dah rupa cam apa la anak mommy ni tido style cenggini... :)

0 comments: