CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 26, 2010

Sekali lagi :D

Hmmm... ingat lagi x entry saya pasal jadik bidan terjun mak andam? Pada sesape yg ter"miss" tu boleh baca kat sini

Walaupun saya mekap sepupu saya time nikah tu takde la lawa sgt, tp sekali lagi khidmat mekap saya yg x berapa nak lawa sgt tu diperlukan.. hehehe...

Adik saya call semalam, dia kata kawan dia nak nikah 25/9 nih.. so, adik saya ni mintak saya mekapkan kawan dia nikah haritu. Pada mulanya saya agak keberatan nak terima... ye lah, saya ni mekap suka2 boleh lah... kalu nak mekapkan orang utk event2 penting buat saya kurang keyakinan... huhuhuh...
Tapi disebabkan adik saya insist, maka saya pun bersetuju...

Sekarang, saya tengah kumpul beberapa info utk saya brush-up skill mekap2 saya yg x berapa nak meletopss tu...

Saya nak pergi kursus andaman, tp lambat lagi.. bln 11 nnt baru ada...
So, utk menambah ilmu kena lah carik kat youtube atau internet... nak mintak tips pada sesape yg terror...
Sesapa ada info berkaitan, sudilah kiranya share dgn saya ye..

Saya budak baru belajar.. kalau salah tolong tunjukkan... :)

0 comments: