CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 26, 2010

Danish was excellent :)

Last Friday kan pegi sekolah Danish ambil report card.
His exam result was quite good. :)

Saya sgt bangga dgn anak bujang saya nih...
All A's for 4 subject - BM, English, Maths & Science...
Dan saya telah pun berjanji dgn beliau, yg saya akan belikan dia hadiah kalu dia dpt semua subject A... hahaha... skrg saya tgh fikir nak beli apa utk dia selain toys... toys is out from the list ok...
melambak dah toys yg ada kat umah tu... huhuhu..

Principal SRK tu kata, Danish was a student yg mempunyai peningkatan paling excellent kat sekolah tu... owhhh, saya rasa dah bergenang air mata masa principal tu cakap gitu... :)
Compare to when he started his school last year, dia mmg dah achive a lot.. this is what his teacher said...
Dia dah tak perlukan full guidance, berbanding masa awal2 dia masuk sekolah dulu...teacher kena duduk sebelah dia, baru dia nak buat keja... skrg ni dah x cam tu lagi... :)

His teacher are happy with his achivement.. seriously, saya mmg dah nak bergenang time teacher tu cakap Danish excellent... huhuhu... rasa terharu sgt ok... :)

But his teacher said, Danish should improve more on writing... tulisan dia, aduhaiiiii...
Tu mmg saya x dinafikan la... kadang2 saya mmg ketuk tangan dia kalu dia tulis x elok... geram je tgk...
Takpun, saya akan padam semua yg dia dah tulis tu and saya suruh dia tulis semula dgn lebih elok...
Selagi mata saya x kata ok, selagi tu la saya akan padam apa yg dia tulis kat buku tu...

Lagi satu, teacher dia kata,... Danish ni kadang2 attention time belajar distract ngan benda2 lain... main pensel la, main pemadam la... berangan la... huhuhu... kadang2 tu blur pun ada... kawan2 dia yg lain dah buat keja separuh jalan, even ada yg dah siap pun, tapi dia still berangan... tak tau apa yg dia fikir...
Tapi ke "blur" an dia datang sesekali je... so, time tu teacher dia kena panggil nama dia few times...

Apa2 pun, saya sgt bangga dgn pencapaian anak bujang saya nih... :)
Hopefully, he will stay excellent utk tahun2 yg akan datang... :)