CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 13, 2010

Dengan hormatnya~~~

Salam semua,
Lama juga x update blog kan... dr musim piala dunia start, sampai la ni dah abes pun... blog saya terbiar jer...
bukan x nak update, tp x tau nak citer ape... huhuhu...

Tapi, tadi saya baru je create satu blog utk online bisnes saya, jadik ada lah benda nak upate kat sini.. hehehe...

Maka dengan ini, saya dengan ini selaku tuan punya blog dengan hormatnya ingin menjemput anda semua ke blog bisnes kecil-kecilan saya di http://charisma-boutique.blogspot.com/
Jadik follower utk butik saya ye... mekaseh banyak2... :)


Ni banner saya buat sendiri... org x arif part2 IT ni main hentam je la camane nak buat pun kan...
Tp akan datang saya akan tukar banner ni pada yg lebih menarik sket... :)
Cuma x tau bila la...

Buat masa sekarang belum byk barang lagi, insyaAllah akan di tambah sedikit demi sedikit pada masa akan datang...

InsyaAllah, dalam planning utk bukak bazar ramadhan jugak nanti... doakan segalanya berjalan lancar ye...
Aminnnnnnnnn...

0 comments: