CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 14, 2010

Rasa macam....

Hmmm... kenapa la sejak dua menjak ni rasa cam tak nak keja lagi...
Rasa cam nak berhenti je, tapi kalu berenti keja nnt susah jugak...
Orang dah biasa pegang duit cam saya ni agak susah...
Nanti perbelanjaannya terhad pulak...
Haihhhh... dalam dilema betul lah...

Minat saya sekarang lebih kepada nak meniaga...
Tp tu lah kan, nak carik market nak kena rajin...
Saya bab ni yg lemah sket, al-maklum... org x pandai bab sales mmg gini...
Keja saya kat opis ni membeli, bukan menjual... hhuhuhu...
Bila sendiri nak menjual dah kena belajar sket2...

Hmmm... mudah-mudahan saya mendapat petunjuk...
Andai kata saya punya rezeki masih di tempat keja saya skrg nih, maka di sini la saya utk jangka waktu yg x diketahui sampai bila...
Mintak2 bukan sampai pencen la, x nak saya keja makan gaji sampai pencen... huhuhu...
Andai kata rezeki saya lebih utk meniaga, maka saya akan tinggalkan keja saya...
Tapi berani ke saya nak lepaskan keja dan handle bisnes sendiri?
Berani kah?
Berani kah?
Berani kah?

Soalan ni saya pun x reti nak jawab apa... haihhhhhhhhhhhhhh~~~

0 comments: