CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 22, 2010

Esok saya cuti... :-)

Semlm, lepas menebalkan muka utk mintak sign borang cuti dekat exec saya, maka esok saya bercuti lah yek... hahhaha...

Segan time nak mintak sign tuh, exec saya siap tanya "u ada cuti lagi mehhh?" hahhaa...
nasib baik mmg ada baki laki 1.5 hari sampai cukup bln nih... :)

So, esok pg pergi ambik report card danish dulu... then afterwards terus ke KL... mintak2 sempat la saya nak pegi beberapa tempat esok nih... tak boleh stay kat sane, sbb ari Sabtu kena kerja... huhuhu... so, balik hari esok jugak la jawabnye... maybe petang sket baru balik...
Tapi nasib baik hari sabtu tu halfday je, so x kisah sgt lah... balik keja tghari sabtu tu boleh saya rileks sket...

Hopefully bebarang yg saya nak pegi ambek ni nnt akan dpt menambat hati customer saya dan juga future customer.. hahaha...

And hopefully dan yg paling penting... exam result Danish memberangsangkan... insyaAllah... :)

0 comments: