CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 17, 2011

Happy Belated Birthday to Abg Danish Irfan

Semalam (16/10/2011) birthday anak bujang saya yg ke 7 thn. Tapi disebabkan kami semua masih berada di KL, jadi tak sempat kami nak celebrate birthday Danish in a proper way. Tu pun dah petang baru saya teringat yg saya belum wish Happy Birthday untuk dia lagi. Dah malam baru lah teringat nak wish Happy Birthday. Kami semua sampai dari KL ptg semalam dalam pukul 6.30pm. Dalam perjalanan dari Ayer Keroh ke JB, anak-anak saya tidur. Dah nak sampai rumah baru Danish terbangun. Sempat juga kami singgah ke JP Perdana, tengok progres rumah macam mana. Alhamdulillah, interior mmg dah siap 100% tinggal exterior saja. Rasanya dalam 20% complete la semua. Then tinggal tunggu CF. Tak sabar rasanya.

Ok, tinggalkan cerita pasal rumah. Sambung story Birthday Danish sikit. Anak bujang saya mintak belikan kek. InsyaAllah weekend ni belikan la dia kek, setakat untuk buat dia rasa happy sikit-sikit. Nak buat party tak boleh la, budget dah bawak pegi bercuti ke Cameron Highland haritu. Oh ya, Cameron best. InsyaAllah kalau ada kelapangan, teringin nak ke sana lagi. Nanti saya update cerita jalan-jalan ke sana :)


To my boy Muhammad Danish Irfan B. Jasmin, semoga besar nanti menjadi umat Islam yg soleh, hormat dan mendengar kata orang tua, berjaya dalam hidup dan juga akhirat. Mudah-mudahan menjadi org yang berguna kepada agama dan juga negara. Mommy doakan hanya yang terbaik untuk Danish. Amin Ya Rabbal 'Alamin. :)

1 comments:

Kasmawati Jaafar

happy belated birthday, dear =) auntie doakan yg baik2 semua utk danish yg hensem ye =)