CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 10, 2010

Ramadhan Al-Mubarak

Harini pengumuman tarikh puasa, tapi biasanya mmg confirm dgn tarikh yg diwar-warkan seblm ni kan..
Memandangkan esok cuti umum utk negeri Johor (kalau confirm puasa esok la), jadik saya mengambil kesempatan utk mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa buat semua pembaca blog saya nih (eleh, perasan je cam la ramai sgt yg baca blog saya ni kan).

Semoga puasa tahun ni membawa lebih keberkatan kepada anda semua.

Sekejap je sebulan tu, pejam celik, pejam celik nanti dah nak raya pulak... Owhhh, betapa pantasnya masa berlalu kan...

Saya sgt gembira menantikan ramadhan tahun ni, tak tahu kenapa... perasaan syok tu lain sket dari tahun2 yg sebelum ni. Seronok sgt rasanya... Mungkin sbb tahun ni thn pertama anak sulung saya nak belajar berpuasa... mungkin lah kot.. :) tapi tu lah, perasaan seronok tu tak boleh nak digambarkan dengan kata2. Org yg rasa seronok menanti ramadhan tu mungkin tahu la camana rasanya. :)

Mudah-mudahan ramadhan tahun ni membawa makna yg cukup berharga buat diri saya dan keluarga, dan juga dikurniakan kesihatan yg baik utk menjalani ibadah selama sebulan ini.

Saya sgt teruja dengan kedatangan ramadhan kali ini. :)

0 comments: