CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 24, 2010

.::Sedang sibuk menyiapkan...::.

Pada ketika ini, adik saya telah diminta oleh sepupu kami utk membuat barang hantaran utk beliau kawen pd bln depan. Tak lama pun bulan depan tu, lagi brape hari lagi je tinggal. Jadi buat masa ini, saya tiap kali lepas balik keja, lepas makan & mandi akan duduk bersama dengan adik saya kerah idea utk menyiapkan hantaran sepupu kami tu.

Temanya pink & putih. Setakat ni 50% dah siap, tinggal lagi 50% tu on the way. Hmmm... pening kepala nak carik idea. Selagi x siap, selagi tu la kitaorg ulang alik SSF & Angsana utk cari barang yg kami rasa x cukup2... Huhuhuhu... Tapi nasib baik skrg ni semua dah cukup, hehehe.

Gambar2 utk projek hantaran tu belum ada lagi, sbb belum 100% siap kan. So, tunggu dah siap semuanya baru gambarnya menyusul.

Rasanya tu je kot nak citer takat ni. Kang kalu ada idea saya story kat entry lain.

1 comments:

::: ReActivate :::

::: askm Eryne [huhu] wahhh banyaknyer keje dia, bz tul & rajin plak tuh.. eemm kalo sonok keje tuh, lagi bersungguh2laa kita menjayakannya, kan? apatah lagi keje tuh antara yg kita minati. hari tuh business baju kali nih business barang hantaran org kawin [huhu] Eryne nih mesti suke benda2 yg cantik yeh? saya pon [huhu] tapi kurangnya saya berbanding Eryne ialah saya malaaasss [hehehehe]..

::: [re]: mmg pon tambak tuh masih lagi jam, terutama pada waktu2 tertentu.. ada ura2 m'sia nak buat jambatan ketiga pula belah tanjung pengelih, pengerang.. entah ler betul ker tidak.. tapi mcm jauh jer nak cross over [huhu].. lagipon ada kapal besar lalu..