CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 15, 2010

.::Bisnes is on the way::.

Hmmm... saya dah keluar modal utk mulakan bisnes pakaian wanita. Modal ciput je, jadik barangnya pun x banyak la. Buat permulaan, peruntukan modal sgt sikit. Boleh la utk test market.

Hari Khamis sampai sabtu lepas, saya telah mencutikan diri saya dari bekerja utk pegi riki barang2 yg saya rasakan boleh dijual. Maka tempatnya adalah KL. Mudah-mudahan baju2 yg saya ambik tu akan mendapat sambutan yg menggalakkan. Tadi datang opis x bawak lagi baju2 tu, sibuk kawan2 saya bertanya. Saya x sempat nak buat tag tanda harga utk baju2 tu. Balik nanti baru saya buat la. Kejap lagi pk camana bentuk tag tanda harga yg saya nak buat tu...

Kalu sambutan menggalakkan, next month saya akan ambik lagi stok2 baju jugak & tudung. Cadangnya nak jual online, tp memandangkan PC kat rumah masih belum repair, jadik tangguhkan dulu niat utk jual online tu. Kita jual offline dulu.

0 comments: