CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 17, 2010

.::Alhamdulillah::.

Baca tajuk mesti korang dah tau kan... hehehe...

Itulah dia, permulaan yg agak baik utk saya. Walaupun setakat buat jualan offline di office sahaja, tp nampaknya sambutan amatlah menggalakkan. Lagipun stok baju yg saya amek kat KL aritu pun takde la banyak mana. InsyaAllah, next month saya akan menambah stok pakaian lagi.

Sekarang saya tau macam mana nak jual barang yg mendapat sambutan. First sekali, niat kena ikhlas, nak menambah pendapatan. 2nd harga mesti murah. Baju2 yang saya jual semua tak lebih harga RM40, paling mahal pun RM38 saje. 3rd, fesyen up to date. Time kasih pada adik saya yg memilih fesyen2 baju sedemikian. Kat bawah ni antara gambar baju2 yg saya ambik utk jualan. Gambar2 ni antara yg masih ada stok kat tangan. Selain dari tu dah habis dibeli oleh rakan2 opis saya. Hehehehe....


Terpulang pada citarasa individu tu sendiri samada suka atau tak dengan design2 baju cenggini. Pada saya, maybe sebab saya x boleh pakai, jadik saya kureng sket dengan fesyen2 camnih. Hehehe... Boleh gitu kan. Jadik pemilihan pakaian tu semua saya serahkan pada adik saya. Ada la 2-3 design baju yg saya berkenan and dah pun saya simpan utk koleksi peribadi saya sendiri. :)
Tinggal 5 helai ni je, mudah-mudahan seblm saya ambik stok baru next month semua stok2 sedia ada ni dah terjual. InsyaAllah... Amin...
Bln depan

0 comments: