CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 4, 2010

.::Happy Mode::.

Saya sgt happy... :)

Semlm bos saya panggil, dia bagi increament letter. Alhamdulillah, tahun ni dapat lebih. :)
Kalau nak diikutkan, saya x layak utk dpt special increament tu (merit), tapi bos saya kata semlm, "this is to show you that we appreciate that you come back and join us again", ooohhh... sungguh saya terharu. Saya tak sangka bos saya masih menitikberatkan kata-katanya walaupun perkara tu dah 3 bulan lebih berlaku, dan paling bos saya tekankan dia kata pedulikan cakap2 orang pasal hal tu, let them talk. camtu la katanya... Mmg saya abaikan semua kata2 mereka yg selalu memerli saya sbb saya join sini semula. Alaaa... diaorg tu jeles pasal saya dapat jam yg harganya mahal, dpt set perhiasan dinding... Jeles la kan... huhuhu...

Masa tgh bercakap2 dengan bos saya semlm, dia mintak saya rahsiakan pasal kenaikan yg dia bg pada saya. Mungkin dia rasa akan ada cakap2 tak puas hati pasal merit yg dia berikan pada saya itu. Lantaklah org yg x puas hati tu, yg penting bos saya tau hasil kerja saya macam mana. Satu lagi ayat yg dia tekankan semlm "any problem, just anything let me know ok?" owhhh sungguh baik hati bos saya itu. Tak semua bangsa Ca Ya Nun alif itu busuk hati. Salah sorang yg baik hati ialah bos saya... Kak shidah tunjuk kan saya list pungutan utk majlis farewell saya dulu, bos saya adalah antara penyumbang terbesar utk hadiah yg saya dpt dulu. Saya sgt syukur dpt bos yg sgt ok. Cuma cakapnye tu kadang2 sakit telinga sket la... Heheheh.. biasalah, volume kuat... :)

Semlm juga ada antara perkara yg membuatkan saya ketawa sampai hari ini.
Kisahnya, saya mohon cuti dari 11/3-13/3, reason yg saya tulis kat leave form tu cuma saya letak "personal". Terus bos saya tu call, tanye kenapa nak cuti sampai 3 hari. Then saya pun terus terang, kata nak pegi KL. Lepas tu boleh pulak dia tanya "are you looking for other job?" hahahaha... tergelak saya masa dia tanya tu. Saya cakapla tak, just personal matter. Punye la dia takut saya nak berenti lagi sekali... hahahaha... lepas tu, sekali lagi dia cakap "any problem let me know ok?" "Yes Ms. Sylvia" saya jawab sambil x tahan nak ketawa. Hahahaha...

Saya citer dengan kawan2 saya, diaorg pun pakat gelak sama2... hehehehe...
Sungguh saya takde niat pun nak carik kerja lain, sbb saya dah malas nak bekerja makan gaji. Kalu saya berhenti, saya takkan carik kerja lain. Saya akan buat bisnes sendiri. Itu niat saya.
Jadik bos, bos jangan bimbang, saya takkan carik kerja lain dlm masa terdekat nih. :)

0 comments: