CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 22, 2011

Ramadhan 22nd - A Belated Birthday

Harini dah 22 Ramadhan, tinggal lebih kurang 8 hari lagi kita nak sambut hari raya kan :)
Tapi sebenarnya nak cerita pasal umur dah masuk 30... rasa macam dah tua sangat. Alahai...
Ok, sebenarnya umur saya genap la 30 tahun hari Jumaat lepas iaitu 19 Ogos, 30 tahun lepas mama saya telah melahirkan saya di Hospital Sultanah Aminah, Johor Bahru. Very the Johorean kan. Hahaha.

Nothing special, no surprise, no present, saya tak celebrate apa-apa. Cumanya saya ambik cuti sehari utk bawa anak-anak beli kelengkapan hari raya. So, masa saya dihabiskan dengan keluarga, shopping raya seronok! Then hubby belanja berbuka puasa dekat Imano's cafe, Plaza Angsana :)
Letih berjalan shopping pastu makan berbuka buffet pulak, mmg bahagia perut ku rasa. Hahaha...

Tapi SMS ucapan Selamat Hari Lahir boleh tahan banyak tahun ni.. Hehehe... belum campur dekat FB :)
Alhamdulillah, saya masih diberikan peluang untuk hidup di bumi Allah. Masih diberikan peluang untuk hidup bersama-sama dgn insan yg saya sayangi. Walaupun macam-macam dugaan datang dalam setahun dua ni, mostly hal keluarga, tapi alhamdulillah sekarang semua dah settle.

Alhamdulillah, saya bersyukur masih diberi peluang utk melihat org yg saya sayang sehingga ke hari ini.

Kepada kawan-kawan yg wish, terima kasih byk-byk saya ucapkan. Terima kasih atas ingatannya. :)

0 comments: