CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 24, 2010

.::Yeayyyy!!!::.

Yeayyyyyyyy!!! Hubby saya dah selamat sampai rumah... tp sbb dia sampai pun time saya dah tido, jadik x sempat la saya nak berbual ape2 ngan beliau... hehehe... Syok tido ada org nak dipeluk...

Pagi ni belum ada mood utk berbual lagi, maybe sbb baru bangun tido. Cuma Danish je la yg duk tanya itu ini dlm kereta. Danish tu pepagi hari dah bgn, semlm tido awal, pagi ni kul 6.30am dia dah bgn tgk TV. Time ayah dia nak hantar saya pegi keja, dia nak ikot. Damia still asleep.

Balik karang nak ajak hubby jalan2 kat Jusco, dah lame x bawak budak2 tu memain kat sana. Petang nnt la ajak dia.

Owhhhh.... sungguh saya seronok bila hubby dah berada di sisi semula... :D

1 comments:

::: ReActivate :::

::: salam eryne.. [huhu] ayat perenggan pertama wahhh! isteri mithali leerr eryne ni.. i likeee! byk gak kawan2 saya di opis nih yg ada suami / isteri tapi PJJ [perhubungan jarak jauh, hehehe] biasaklaa bila salah seorg bekerja atau dua2 bekerja, ada pengorbanannya.