CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 22, 2010

.::When he is not around::.

hmmmm... Bosan bila en.suami xde di sisi... Luckily saya ada anak2 yg menemani. Dah lama x berjauhan dgn dia. Tiba-tiba dia kena hantar pergi konvensyen luar dari Johor, boring pulak bila takde org menyakat & mengusik. Tak kedengaran suara anak dara dia yg selalu dia sakat sampai nangis... hehehe. Boring ek bila suami xde kat sisi.

Baru 1 mlm saya kena tido sorang, rasa lapang je katil tu. Anak2 pulak tido kat bawah. Sangat2 lapang katil tu saya rasakan. Semlm mata susah nak lelap, baring pusing2 atas katil pun still mata x nak tido, beralih pulak baring kat celah anak2 saya, pusing kira, pusing kanan pun tetap x nak tido mata nih. Beralih semula naik atas katil, lepas tu baru la boleh tido. Tu pun rasanya dah nak dekat tengah mlm. Hmmm.. Dah lama saya x merasa tido sorang2 nih. Sejak hubby dah x keje shift, tido saya sentiasa bertemankan dia. Kalu dulu, time dia kena keja shift, selang 6mlm je saya dah kena tido sorang utk 3 mlm. Mase tu saya x kisah pun kalu dia x tido sebelah saya. Tapi dah lama keje shift tu dia tinggalkan. Makanya terasa amat lain bila kena tido sorang2. Malam ni nak bawak anak2 saya tido sebelah saya la. :)

Semlm tgk CSI, favourite kiteorg laki bini. Rupanya tak best tgk sorang2 kan. Last2 saya tgk selang2, kejap tgk, kejap wat benda lain, kejap kang layan Damia pulak. X seronok nak tgk TV sorang. Danish pulak awal2 dah masuk tido, camtu la dia kalu siangnya dia x tido. Malam dlm kul 8 lebih je dah baring2 nak tido. Adik dia pun boring, xde geng nak main.

Layan Facebook tanpa gangguan, pun rasa x seronok. hehehe.. Selalunya berebut nak guna PC ngan hubby, tp bila dia x de, x pulak rasa freedom secukupnya. Rasa cam something is not complete. Huhuhu... Teruk la saya ni, dah kemaruk rindu kat hubby.

Hmmm.. ada lagi semlm je utk tido sorang, nasib baikla dia punye konvensyen tu x lama... Kalu x mau saya susah nak lelap mata tetiap malam.


Owwhhhhh... how I miss him...

Camane la kawan2 saya yg suami mereka kerja selalu kena outstation kan?
Haruslah tetiap hari menanggung rindu... huhuhhu...

2 comments:

kasihibu

sesekali ditinggal tinggalkan
seronok gak eryne
rindu merindu... ;p

fae

daku pun kena tinggal sorang gak ni.. tak biasa la tido takde dia..lagipun suma menda pun daku bersama dia.. shopping, makan, ni dah sorang2 cam hilang arah.. dia balik ahad ni..2 mlm tido sorang..huk3..