CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 16, 2009

Yeay! Yeay! Nak pi vacation... :)


* sumber gambor dari tenet...

Saya sgt excited. Discuss dgn hubby nak pegi family vacation, and dia dah setuju... Yeayyy!!!
Suka... suka.. suka... :)

Dan saya plan nak ke Langkawi... Owhh... Langkawi... :)... Last saya ke sana mase honeymoon... that mean, 6thn lepas... kikikiki... skrg saya dah ada anak dua org, lagi sekali saya akan ke sana...

Hmm... actually bukan nak pi langkawi jer, masa turun balik dari langkawi tu nak menyinggah tempat lain jugak... ajak hubby pi cameron, tp dia kata x boleh plak, keta dia x leh naik tinggi gitu... ala... spoil la kan... tapi xpe... leh ajak dia pegi tempat lain...

Ops... lupe plak... dijangka nak bercuti-cuti ni bln 2 thn depan... x nak pegi time cuti sekolah, sbb too crowded... so, sementara Danish belum sekolah rendah, belasah jer la... mintak cuti dgn teacher dia nanti...

Saya ni tunggu gaji masuk jer... Once gaji dah masuk, saya akan terus call vacation club yg saya join tu utk booking hotel... owwhhh... saya sgt excited... dah lama saya x bercuti-cuti nih :D

Nanti saya update lagi citer planning cuti-cuti ni ye.... :)

0 comments: