CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 26, 2009

.::Kisahnye semalam::.

Hmmm... dlm entry lepas saya kata saya mim alif lam sin kan... hehehe...
Makanya semlm saya telah merajinkan diri utk membuat sesuatu...
Akhirnya, jadiklah Orange Butter Cake & Cheese Brownies...

Punye la rajin kan, sampai 2 bende saya buat...
Orange Butter Cake atas permintaan adik, cheese brownies pulak dibuat sbb nak mengabiskan creame cheese yg sudah sampai ke tarikh expired.. thehehe...

Kalu saya tanye en.jasmin, kompem la dia suh saya buat kerepek atau maruku...
Huh, tak kuasa saya nak duk mengadap dapur lame2 camtu..
Lagipun bukan minat saya terhadap dua bende tu... huhuhu...

Setelah sekian lama saya x baking2... maka semalam saya telah menunaikan hajat saya yg selama ini terpendam sbb malas...

Gambar? ada... kat dlm phone, tak download lagik... camera saya telah rosak, makanya camera hp yg x berapa canggih itulah terpaksa digunakan... nak pinjam camera ayah yg canggih itu? owhhh.. malas saya nak meminta izin beliau, sbb pastinya beliau akan bertanya macam2 (gaya spt x kasi pinjam)... baik saya diam2 sudah kan...