CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 15, 2010

Esok Birthday Danish (16/10/10)

Berturut-turut pulak entry pasal birthday ni kan... :)

Ye, ahli keluarga kecik saya yg 4 org ni (termasuk saya) akan berturutan sambut hari ulangtahun.
Saya sendiri bulan 8, anak dara saya bulan 9, anak bujang saya bulan 10 & en.suami saya bulan 11...
Dan aniversarry saya & en.suami juga bulan ini. Elok je tersusun kan :)

Alhamdulillah, esok genap la umur anak bujang saya tu 6 tahun.
Kejap je masa berlalu... rasa cam baru je haritu saya sakit nak melahirkan dia...
Sekarang dah besar pun anak mommy. :)

Esok saya dah rancang utk buat majlis kecil-kecilan je, setakat panggil sedara mara & jiran terdekat utk celebrate birthday Danish. Kawan2 & teacher dia kat sekolah pun dijemput, tapi x sure la datang ke tak. Just jemput je lah kan.

Memula plannya nak buat birthday dia kat sekolah je, tapi disebabkan saya ni takut x sempat nak siapkan semuanya sensorang so saya cancel lah & bagi tau si tuan punya badan utk celebrate birthday dia kat rumah je. Tuan punya badan pun ok je, so saya pun bg tau dgn mama saya.

Bukanlah saya buat besar-besaran pun, cuma sket2 je. Sedara mara saya ramai, so panggil diaorg je lah utk memeriahkan majlis. Sekadar utk happykan anak saya pd hari ulangtahun dia je, so apalah salahnya kan. Lagipun bukan tiap2 tahun saya buat camni. Tahun ni je baru nak bg dia rasa. :)

Harini saya kerja 1/2 day, ptg ni macam2 nak dibuat. Makanan yg heavy2 bukan saya yg masak, tu saya mintak tolong makcik saya buatkan. Tp dessert tu saya la yg sediakan. InsyaAllah, kalau cukup masanya saya nak buat 3 jenis dessert. :)

To my darling Danish Irfan, bila dah besar nanti mudah-mudahan akan jadik org yg berilmu, menghormati org tua, taat pd suruhan agama & jadik tauladan yg baik pada adik2 ye. InsyaAllah... Mommy doakan Danish akan jadik Pilot satu hari nanti. Tu Danish punya ambition kan. InsyaAlah, belajar rajin2, jadik org bijak pandai mesti boleh punya. :)

0 comments: