CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 11, 2010

Belated Anniversary - 10.10.10

Fuhhhh... lama gila tak update blog ni...
Kebizian melanda minggu lepas. Saya ambik cuti UPL selama seminggu utk jaga anak2 saya.
Ni semua gara2 bibik berdua tu balik kampung sebab suaminya/ayahnya meninggal.
Then, minggu ni saya hantar semula anak2 saya ke rumah babysitter yg dulu iaitu makcik saya.
Makcik saya ni jaga anak2 saya sejak diaorg kecik lagi. Start anak sulung saya umur 3 bln sampai la sekarang anak saya yg sulung tu dah masuk 6 thn and yg no.2 dah pun 2 thn. Cumanya masa bibik2 tu ada kat rumah, saya tak hantar lagi anak2 saya ke makcik saya.
Tapi sekarang dah balik semula macam dulu lah. Takpelah, nasib baik makcik saya tu masih nak jaga anak2 saya. Kalau tak, jenuh la saya nak carik org utk jaga anak2 saya ni.

Panjang pulak corner cerita. Huhuhu...

Actually, entry ni utk wish saya je. Hehehe...
10.10.10 iaitu semlm merupakan tarikh ulangtahun perkahwinan saya yg ke-7 bersama suami tercinta.
7thn lepas (10.10.03) adalah tarikh keramat utk kami berdua. Ya, tarikh tu lah yg menyatukan kami berdua dengan ikatan suami isteri. Alhamdulillah, masih kekal ikatan itu hingga hari ini. Mudah-mudahan ianya akan terus kekal sampai bila2.

No celebration, no suprise. Disebabkan cik abg saya kena handle hari forum mental peringkat hospital dekat tmpt kerjanya seharian, so saya just duduk rumah je. Tahu2 jelah kalu tarikh cantik camni, kompem ramai yg pakat2 nak dirikan rumahtangga kan. So, semalam saya pegi jemputan dengan parents & anak2 saya. Nasib baik ada satu jemputan je.

Cik abg saya telah berikan saya 3 kuntum bunga ros. Owh... sungguh terharu.
Cuma timing dia kurang tepat lah. Dia beli bunga senyap2, then pukul 12tgh mlm tarikh 10.10.10, dia letak bunga tu kat sebelah saya. Saya pulak mmg dah ketidoran, sedar2 bilik saya terang & ada bunga pulak kat sebelah saya. Terpinga2 gak tgk bunga tu. Tapi disebabkan saya mengantuk, saya pegang bunga tu kejap pastu letak, then sambung tido semula. Huhuhu... Esok paginya baru saya belek bunga tu semula. Hahaha...

Saya tahu, cik abg saya mmg tak pernah baca blog saya ni, tapi tetap nak wish something for him utk saya baca sendiri di kemudian hari. Wishes for you dear;
Thanks for being such a great husband, a lover, a friend and a good dad to our children for all this year that we had gone through together. I'll always love you till end of my life.
Adat dlm berumahtangga kalau ada silap paham sikit, tapi tu semua kita boleh handle kan bang?
Mudah-mudahan ikatan suci kita ini akan terus kekal sampai bila2 :)
Aminnnn... :)

0 comments: