CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 22, 2010

Tag from Kak Eja...

1st time kena tag sejak ada blog nih, jadik saya jawab tag dari kak eja ni dgn penuh hati gembira... hahahaha... poyo sungguh.. oklah, ni jawapan ikhlas dari saya yek.... :)

1) Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
Saya akan buat bodoh, tak kuasa nak layan org camnih… Dia x jadi kawan saya pun xpe, bukan luak pun ada kawan camnih.. Huh!

2) 6 orang di hati anda?
1. Mama & Ayah
2. En. Hubby
3. Danish & Damia
4. Adik beradik saya
5. Kawan susah senang, tangis ketawa.
6. Orang2 sekeliling saya

3) Anda rasa anda comel?
Ofkos hokayyy… saya sgt comel… hahaha.. sapa yg rasa nak muntah ijo, silakan… :p

4) Single or taken?
Abes tu dah terang2 tulis kat atas tu nama org di hati saya En. Hubby, mana boleh single…
I’m not single and not available… :D


5) Blog yang anda suka?
Saya sangat suka blog hopping, tp blog yg paling saya suka mestilah shop blog… hahaha…
Kadang tu bukan nak membeli pun, saja window2 shopping…

6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?
Dulu mas a takde pembantu, kemas seminggu sekali je… skrg dah ada pembantu, hari2 kemas…

7) Lagu terakhir yang anda dengar?
Tadi masa kat dalam keta, otw nak pegi keja… lagu hape tah x ingat…

8) Last text message?
“rasa ok, ada masam2 strawberi hehe” dari Kak Ju merujuk kpd brownies yg diorder dr saya. Kesian Kak Ju, brownies nye penyek pastu strawberry nye pun dah x rupe strawberry katanya… huhuhu… ampeh betul Poslaju, next time kena letak sticker fragile la gini…

9). Last phone call?
Dari mama saya semlm, tapi saya x jawab sbb phone kat opis, saya pegi lunch kat kantin. Pastu mama sms “mama balik half day”

10) Hari terakhir anda menangis?
Menangis teruk tu x lah, cuma bergenang air mata je masa tgk last episode ADAMAYA. Happy sbb diaorg berbaik semula, what a happy ending… :)


11) List lima color favorite anda?
i) Purple
ii) Pink
iii) Hitam
iv) Merah
v) Brown
vi) Gold
vii) Grey

opsss… terlebih sudah… hehehe… takpe la.. tu antara fav color saya…

12) Orang terakhir anda ber-YM?
Sama cam kak eja, saya dah lama x on YM. Last YM pun dgn Cik Ijan Mummy Sofea Airis Amani :)

13) Game paling anda suka?

Game cafĂ© world kat FB saya mengong, so saya dah malas nak layan.. Saya main computer games Spider Solitaire kalu dah bosan tahap gaban. Huhuhu…

14) Adakah anda peminat MCR?
Pekebende MCR nih? Sumpah x paham…

15) Apa perasaan anda jawab tag ni?
Seronok… hehehe… tak sangka ada org sudi nak tag saya… TQ kak eja… :)

16) Anda rasa tag ini best?
Pada saya oklah, soklan pun senang nak jawab. Saya jawab tag ni sbb bosan takde keja tp kena dtg keja ari sabtu… huhuhu….

Tag lagi 10 orang
Saya ni x ramai kawan ber blogging, mostly yg ada blog smua dah kena tag ngan kak eja. Jadik saya Cuma tag sape yg terlintas kat kepala saje yek…

Reactivatezul
Zura

nak tag eimma, tp xde add blog dia, so tag butik noraz je la yek
eimma
dah... cukup la 3 org tu... :)

1 comments:

ReActivate

::: terima kasih eryne for tagging me [huhu] atleast eryne ingat jugak kat saya.. tapi bila masuk sini baru perasan ler soalan no.12 - 16 saya tak jawab plak! saya tak perasan leerrr!!! [hehehe] ingatkan dah abis jawab. takper nanti saya jawab yg selebihnya.. [huhu] kelakar..