CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 5, 2010

.::Entry ke-2 dlm ari yg same::.

Tajuk tu menunjukkan seolah-olah saya x de keje kan...
Hehehe.. keje ade... tp smua dlm bilik bos...
saya menanti bos saya mengeluarkan segala dokumen yg perlu beliau tandatangani sepanjang sebulan beliau x masuk ke opis... betapa banyaknye dokumen yg perlu beliau sign...
Mmg dah tugas bos camtu kan... sign jer la... bukan susah mane pun...

Sbnrnye nak citer ni... tadi boss panggil buat appraisal...
Dan beliau sudah mengkhabarkan xde promotion utk saya thn ni... betapa sedihnye hati ini mendengarnye... tapi nak wat camane, dah dia kate xde... semua gara2 kes saya berenti pastu masuk semula... xper la... yg penting bonus & increament dpt...

Tapi disebabkan berita ini juga, hati saya dah berkata... "nak carik keje lain"...
Sbb dulu mmg saya penah bagi kata dua pada diri saya, kalu sampai hujung thn ni still xde promotion, makanye dah tiba masa utk saya cari tapak yg lebih selesa... tp, saya sayang dgn kawan2 saya kat sini... hmmmm... susah kan nak buat keputusan...

Saya bukan apa, tingin gak merasa jawatan supervisor... x dpt supervisor, assistant supervisor pun x jadik la... saya ni ade ciri2 ketua (cewahhh, puji diri sendiri plak dah)... tp nak wat camane kalu org lain masih x nampak ciri2 yg saya ade tu... terpaksa la saya lobi diri saya utk mencari keje lain...

Lepas berita tu jugak tadi, buat mood saya agak down... tapi skrg dah ok sket...
Mmmm... balik ni nak diskus balik ngan suami saya camane...

0 comments: